Welkom bij Papo Webshop, de meest uitgebreide webshop in Nederland

klantenservice

BIJDRAGE VERZENDKOSTEN

Verzenden in Nederland

Tot 30 euro kost 5,95 - Van 30 tot 100 euro kost 3,95 - Boven de 100 euro is het GRATIS

Verzenden naar Belgie en Duitsland

Tot 100 euro kost 6,95 - Boven 100 euro is het GRATIS

VERZENDEN

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten ?
In Nederland en Belgie ontvangt u de bestelling 2-3 werkdagen na ontvangst van uw betaling.
Wij verzenden met GLS vervoersdienst; www.GLS.nl

Wat moet ik doen als ik niet thuis ben bij aflevering ?
Indien u niet thuis bent zal GLS een bericht achterlaten en u nogmaals bezoeken.
Via de Track&Trace code kunt u op www.GLS.nl uw pakket volgen en/of een ander afleveradres en/of een ander tijdstip opgeven. Doet u niets dan gaat het pakket naar het dichtsbijzijnde GLS Depot, waar u het kunt ophalen.
Indien het pakket niet wordt opgehaald gaat het retour naar Papowebshop.nl en zijn de vervoerskosten voor rekening van de koper.

Kan ik de status van het pakket volgen ?
Wij verzenden altijd met Track&Trace code die u van GLS ontvangt op uw emailadres wanneer het pakket Papowebshop verlaat. Via www.GLS.nl kunt u het pakketje nauwkeurig volgen.

RETOUREN

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling ?
Indien er iets stuk is gegaan tijdens het vervoer kunt u dat binnen 24 uur na aflevering melden via
info@papo-webshop.nl of via 0031-654986039 .
Contactpersoon is  Mevr.Norien Jansen.
Na overleg gaan we het artikel terughalen, vervangen of annuleren.
Alleen indien de fout verwijtbaar is aan papowebshop worden de verzendkosten vergoed en na ontvangst binnen 2 werkdagen op uw account teruggestort.

Hoe kan ik het pakketje terugsturen ?
Pakt u het pakketje goed in samen met de pakbon waarop u de klacht vermeld.
Op de pakbon staat het ordernummer dat wij nodig hebben voor de verwerking van de retourzending.

U kunt het pakket met de post retour verzenden naar:

TeFa Holding BV
H.N.Jansen
Prins Willem Alexanderplein 62
2012KX Haarlem
Nederland